ریــحانهریــحانه، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

رويـآـے ریــــحانهــ

تبـــــــــــــریک آبجی بزرگه

1392/9/18 17:51
613 بازدید
اشتراک گذاری

ریحان جـــــــــــــــونی صاحب یه ابجــی کوچــــلو

میخـــواد بشه

 


تو ادامه واست مینویسم گل دختر قشنگم

 

 

سلام مامان جوووونم

نمیدونم تا حالا تو وبلاگت نگفته بودم اما امروز دلم خواست اینجا هم واست یادداشتی داشته باشم که صفحه ای دیگه از خاطراتت رو پشت سر بزارم تقریبا دو ماه و نیم دیگه یه مهمون کوچلو قرار بیاد خونمون،، مهمونی که لذت زندگیمونو دوبراربر الان میکنه،، خوب میدونی کی رو میگم خدا تو دل مامانی یه نینی دیگه گذاشته و من بابایی و خودت بی صبرانه منتظر اومدنش هستیم،، خدا یه فرشته دیگه داره بهم میده واااااای خدا جووووووونم مرسی یه گل دختر دیگه یه نفس یه وروووجک ریحان جونیم میخواد ابجی بزرگ باشه و مراقب ابجی کوچیکه باشه،، خدایا واقعا ممنونم ازت،، شکر خدا تا الان ماهامو پشت سر گذاشتم و این سه ماه آخر هم توکل بخدا تحمل میکنم تا دختر کوچیکمون بدنیا بیاد،، تو واقعا اماده ای که از خواهرت استقبال کنی هر روز میپرسی چند روز موند تا یسنا بیاد ،، هر روز باهاش حرف میزنی،، ناقلا من میدونم وقتی بیاد تورو بیشتر از منو بابایی دوست خواهد داشت چون تو وقعا دوسش داری،، فدای مهربونیات فدای دل پاکت که انقد درکت بالاست انگار نه انگار که 3 سال و 87 ماهته بیشتر از سنت درک و شعور داری،، شبا هر کاری میکنم پیش من نمیخوابی میخوابی رو تخت خودت میگی مامانی نمیخوام به شکمت لگد بزنم ابجیم اذیت بشه دور سرت بگردم نفس مامانی،، الان تو 28 هفته بارداری هستم تا 12 هفته دیگه هم چشم رو هم بزاریم یسنای ناز مامان هم میاد قلب

 

هر روز میگی من آبجی بزرگه هستمو و میخوام به ابجیم همه چی رو یاد بدم،، هر روز میگی مامانی واس ابجیم بریم هی لباس بخریمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سپهر
21 آذر 92 2:56
مرسی عزیزم. ایشاله که نی نی دوم هم بسلامتی دنیا بیاد مثل ریحانه خانم یه دختر خشگل و شیطون باشه
مامان ریحان
23 آذر 92 19:59
سلام خدا ریحانه جونو براتون نگه داره ایشالا نی نی دوم هم بسلامتی دنیا بیاد و خوشی هاتونو چند برابر کنه ...الهی آمین
خــالـه هـانی
13 دی 92 14:19
ایشاالله صحیح وسالم بدنیا بیاد فدای تو خاله هانی مرسی