ریــحانهریــحانه، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رويـآـے ریــــحانهــ

2+منــــــــتظر واسه تولد

1392/3/30 11:30
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

ســـــــــــــــــــــــلام جوجو مامانــــــــــــــــــی

قــــــــــــــــــربوووووووووون روی ماهت،، مامان جــــــــــــــوونی همش 2 روز دیگه تولدـــــــــــت و من

مشتــــــــاقانه منتــــظرم تا حضور فـــــــــرشته کوچیکم رو به 4 ســــــــــالـــــگی جشــــــن بگیـــرمقلبماچ

 

 

 مامانی جوووونی هــــــــــــر سال داری بزگتر میشی،، و من هر روز و هر لحظه بیشتــــــر دوستت دارم

شیطنتات،، حرف زدنات،، ریحانه جونم ماهی ماه

مامان جوووونی عکساتو نگاه کن اندازه یه کاشی یعنی حدود 10 سانت قدت بلندتر شده مامانیقلب

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

nasema
21 اسفند 91 14:39
سلام دوست عزیز اگه دنبال یه عیدی موندگار و خوشگل با عکس دلخواه خود هست سری ب ما بزن باکیفیت ترین و خوشمل ترین تقویم فقط 2000هزار تومان
مامان حسین جون
22 اسفند 91 8:02
سلام عزیزم تولدت مبارک
ایشالله 120ساله بشی به شادی وخوشبختی


مرسی عزیز دلم

ممنون که اومدین گلم
مامان سونیا
22 اسفند 91 12:10
تولد تولد تولد ت مبارک مبارک تولدت مبارک

.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_________}






مچکرم عزیز دلم،، انشالله تولد خودت جبران کنم
مامان آرینا
22 اسفند 91 19:46
تولدت مبارک ملوسک. انشااله همیشه شاد و سلامت باشی عسلی.
مامان ثمین
22 اسفند 91 22:28
چه نازه این دخمل اگه بانبادل لینک موافقین خبرم کنید می سی
✿♡✿ مامان محمدپارسا ✿♡✿
23 اسفند 91 0:44
تولدت مبارک گلم با اجازه لینکتون کردم مرسی از اینکه به ما سر زدید منتظر دیدار مجدد هستیم
مامان فرنیا
23 اسفند 91 7:45
عزیزم تولدت مبارک ایشالله هزار ساله بشی چه تولد خوبی مامانی واست گرفته اینجا که دنیای مجازیه وای که امشب چه برنامه ای واست داره خوشبحالت مامانی دستت درد نکنه از قول ما گل دختری را ببوس ماشالله دختر قد بلند
مامان عسل
23 اسفند 91 13:18
مبارکههههههههههههههههههههههههههههه@};
ی عاااااااااااااااااااااااااااااالمه بوسسسسسسسسسسسس-


مرســــــــــــــــــی
مامان فتانه
23 اسفند 91 22:04
الهی چه جالب که از یک جا عکس گرفتی قدش معلوم شده...ماشالله
خالهههههههههههههههههههههههههههههههه
24 اسفند 91 11:22
سلامممم گلم خاله جون فدات شم ریحانم عروسکم گلم نفسمممم خاله تولدت مبارک ایشالا عروسیت خاله الته اول عروسی خودم بعد توخاله جون شرمنده من دانشگاه بودم این هفته خونه نبودم نت نداشتم حالا بزرگ بشی این دانشگامو می گم که چه مصیبت کشدم واسه همین دیر اومدم جیگرمم ایشالا همیشه زنده باشی عروسکم دارم میام این هفته پیشت فدات شم جبران می کنم
مامان آنی
26 اسفند 91 17:16
سلام عروسک خوشگل تولت هزاران بار مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
الهی صدو بیست ساله بشی


سلام خانمی
خیلی خوش اومدین
مرسی عزیز دلم
مامان حسین جون
10 فروردین 92 14:04
خدایا نعمت سلامتی مبدا همه نیازهاست وعاقبت به خیری مقصد همه نیازها ، بین این مبدا تا آن مقصد والاترین نیازها دلخوشی ست، به بزرگیت سوگند دراین سال جدید آن را به تمامی دوستانم عطا فرما
نازنین
6 تیر 92 23:09
سلام چه گل دختر ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com