ریــحانهریــحانه، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رويـآـے ریــــحانهــ

سهلامی دوباره

1392/3/6 16:52
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جوونی

خیلی وقته نیومدم وبلاگت رو بروز کنم

شرمنده گلم وقت نکردم

امروز گفتم بیامو یه خورده از رفتارات بنویسم واست مامان جووونی

از بس که شیطنت میکنی که ادم یاد کامپیوتر و نت نمیافته،، نفس من تا عمر دارم دور سرت میچرخم تو فرشته نازنینمی ریحان جوونمریحان مامان روبزروز حرفات و کارهات نازتر و دلپسپتر یمشه،، بخصوص این حرف زدنت،، مثلا میگی مامان درو ببند خنده منظورت اینه که در رو باز کن،،

باز یعنی،، بستن

ببند،، یعنی باز کردن

یا اینکه میگی مامانی صدای آهنگ رو کم کن،، یعنی اینکه زیاد کنم،، یا میگی زیاد کن یعنی کمش کنمخنثی

نشستی پای کامپیوتر یه خورده صندلی از کامپیوتر دورتر بود میگی مامان منو ببر عقبقهقهه باید بگی ببر جلو،، یا برعکسبغل الهی فدات بشم که همهچی رو بر عکس میگی

اینم عکس خوشگل مامان در مدلهای مختلف به معنی دیگر اتلیه مامانی و جوجوییزبان

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)