ریــحانهریــحانه، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رويـآـے ریــــحانهــ

++ جوجو مامانیــ ++

1392/4/14 12:11
547 بازدید
اشتراک گذاری

+در 22 اسفند روز اخرین روزهای سال 87 خداوند فرشته کوچکی رو در اغوش مادری قرار داد،، اغوشی که 9 ماه در انتظار شکوفایی غنچه اش بی قرار بود واسه تک تک روزاش ارزویی داشت وواسه لحظه دیدنش لحظه شماری میکرد ،، ریحانه مامانی در ساعت11:45 نزدیک اذان ظهر در بیمارستان ایزدی بدنیای دگری پا گذاشت،، خوش اومدی فرشته کوچلوی،، خوش اومدی دنیایی مامان،، خوش اومدی چراغ خونه،، وای کهمامانی و بابایی عاشق همچین روزی بودیم،،واین عکس رو حدودا نیم ساعت بعدش که اوردنت پیش مامانی گرفتم و مامانی برد تا بابایی که جلو بیمارستان دل تو دلش نبود نشون بده تا ببینه خدا چه فرشته ای بهمون تقدیم کرده

 +جوجو مامانی در بیمارستان،،

 

 

 

 

+جوجو مامانی حدود دوهفته بعد

ناناسم تو خواب ناز فدای این موهای خوشگلت بشم وای که چقد دلم میخواست گیر بزنم به موهاتبغلبعد اینجوریمژهخوشگلتر بسی اما مامان معصوم نمیزاشتناراحت میگفت دردش میادمتفکروایسا میدونم چیکار کنم؟؟؟نیشخندسوال

نگران مامانی چرا قهریدی باهامابروقوبونت بسم آشتی؟؟ کن دیگهناراحت

نیشخندنیشخند ای جونممممممممم آشتی کرد باهام بوسسسماچماچ

نیشخندنیشخندنیشخند ای جونم بلاخره موفق شدم،، ببین چقده ناناس میسی نازگلممژه

امشب شب تحویل سال 1391 حدود ساعت 9 و مامان معصوم  که پیش ما بود و خاله رقی و بابایی از

تبریز اومدن واسه دیدنت و رفتن بیرون واست ماهی قرمز خوشگل خریدن و مامانی داره سفره هفت

سین رو درست میکنه من و تو هم رو تخت خوابیدیم،، بعد عروسکتو خاله اورد لباسای عروسک رو تن تو

کرد میبینی قد عروسکت بودی الهی دورت بگردم ،، عیدت مبارکماچماچ

ای جونم  ،، عروسک خوشگلم فدات بشه مامانی وای که تو هم خوشت میومد هیچی نمیگفتینیشخند

شیطنتای خاله رو میبینی من دلم نمیومد ولی میگفت باید بپوشونم بهت

بغلبغلقلببغلبغل

 

+جــو جـــو کوچلوم در یک ماهگی بغل

 

 

 

 

 +خوشگل مامان خلی دوستتتتتتت دالم

 

 

 

 

 

i

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیسل
16 دی 91 16:35
سلام جییرانیم خوبی ماشالله خدا برای مامانیت حفظت کنه به سایت ماهم سری بزنید


سلام عزیزم
چشم حتما سر میزنم
مامان سیدامیرعباس
3 بهمن 92 23:42
سلام خداگل دخملیتونو حفظ کنه اگه به سایت پسر ما سر بزنید می بینید یه مدت پیش امیرعباس منم پاش سوخت ومن تنها چیزی که استفاده کردم پماد الفا بود وشستشوی روزانه اصلا پانسمانشم نکردم انشالله دخملیتون زودتر خوب شه