ریــحانهریــحانه، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

رويـآـے ریــــحانهــ

تولــــــــــــــــــــــد اخ جووووووووون

1392/3/30 11:39
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

اسپیکرها بالا حالا میشه یه تولد ناناش

هووووووووووووووووووووووراااااا

 

 

 

 

 

 

 

سلام سلام  عروسکم ،، الهی که هزار ساله شی

مامان جوووووووووووووووووووووووونی دوستتتت دارم

مامانی تولدت مبارک

 

 

 

 خداااااااااااا جوووووونم ممنون ازت،، یه فزشته

اسمونی رو هدیه من دادی

ریحان من یه دونه است یه دونه

تولدت مبارک عسلم

 

 

مامان جوووووووونی کیکت رو سفارش دادم واسه شب،، این تولد تو وبلاگت یه هدیه ناچیز از وجود مهر مادری،، ایشالله تولد 20 سالگیت

 

 

الهی فدات بشم که از صبح ذوق کردی،، همش میگی تولدم مبارک

فرشته نازنینم،، دارم لذت میبرم از وجودت

خاله و مامان جوووونی و عمه ها که راه دورن از صبح چند بار زنگ زدن واسه تبریک

قشنگ شدی گل شدی،، شدی مثل عروسک،، عزیز من،، گل من تولدت مبارک

تولدت مبارک،، تولدت مبارک

 

 

مامان جووونی منو بابا عاشقانه دوستت داریم،، بیشتر از تو بابا

خوشحالو من که تو اسمونهام

بابایی صبح زود از خواب بیدارت کردو تبریک گفت بعدش خوابت برد،،

شب واست یه تولد رویایی میسازم گل نازم خیلی دوست دارم

 

این تبریک هم از صفحه ملودی نی نی بلاگ واسه ریحان جووووونی

ردیف اول وسطی گل ناز منقلبماچ

 

ممنونم از همه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فاطمه
22 اسفند 91 15:20
تولد تولد تولدت مبارک ریحانه جون انشالله 120 ساله شی گلم ممنون که به وبلاگ ما اومدید
مامان ثمین
22 اسفند 91 22:26
سام عزیزم تولدت مبارک قشنگم من وثمینم یه دنیا آرزوها ودعاهای خوب واست هدیه میدیم
مامان آرتین (الهه)
23 اسفند 91 2:14
سلام گلم. ریحانه عزیزم تولدت مبارکککک
مامانی روژینا
23 اسفند 91 15:05
نازی گل دختر تولدت مبارک ایشالا100ساله بشی عزیزم ولی عکسا مامانی کمه پستها هم که رمزداره میخوایم خانمی رو بیشتر ببینیم راستی مرسی که به ماسرزدید اگر دوست داشتین اطلاع بدین تبادل لینک کنیم ممنون
مامان پریسا
26 اسفند 91 13:12
تولدت مبارک عزیزم.ایشالله 120 ساله بشی. سال نو هم مبارک باشه. ما هم با اخرین پست سال اپ کردیم.
●•حـــــآج خــ:)ـــآنــــــــوم●•
27 اسفند 91 18:30
وااااااااااااااااااااااااای چقدر اینجا خوشگلهههههههههههههههههههههههههههههههههههه واااای ریحان جونی عاشقتم که انقدر عاشق بچتی!
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:49
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری…


مامان نسترن
28 اسفند 91 19:40
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . . دوست خوبم برات بهترین هارو آرزو می کنم. سال نو پیشاپیش مبارک
مامان حسین جون
5 فروردین 92 13:09
خدایا نعمت سلامتی مبدا همه نیازهاست وعاقبت به خیری مقصد همه نیازها ، بین این مبدا تا آن مقصد والاترین نیازها دلخوشی ست، به بزرگیت سوگند دراین سال جدید آن را به تمامی دوستانم عطا فرما
مامان نسترن
9 اردیبهشت 92 14:40
مامان مهربون وگل , فرشته ای که عشقت مثال نزدنیه.روزت پیشاپیش مبارک. الهی همیشه سالم و پرانرژی باشی
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
11 اردیبهشت 92 17:06
تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق لبخند مهربان تو جا در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز زن بر شما مبارک